Jesteś w:
1. Zapomniałem hasła.
Wejdź na stronę Przypomnienie hasła i wyślij do nas ten sam e-mail, który wpisałeś podczas dodawania wpisu lub jego ostatniej edycji. W ciągu kilku minut na podany e-mail wysłane zostanie hasło. 2. Chcę zmienić dane kontaktowe. Dane kontaktowe znajdujące się w naszej bazie możesz poddać edycji. W tym celu zaloguj się w serwisie, a następnie skorzystaj z linku o nazwie "moje konto" znajdującego się w górnym menu (nad wyszukiwarką). 3. Jak mogę dodawać ogłoszenia, wolne ładunki i wolne pojazdy? Przede wszystkim konieczne jest założenie konta. Po akceptacji konta przez administratora serwisu, na adres e-mail znajdujący się w bazie, wysyłany jest list aktywacyjny. Od tego momentu można się zalogować i zamieszczać ogłoszenia oraz oferty wolnych ładunków i wolnych pojazdów. Szczegóły zamieszczania ofert dostępne są w panelu po zalogowaniu się. 3. Dlaczego zamieszczone przeze mnie treści zostały usunięte? Najprawdopodobniej naruszały któryś z poniższych punktów: - nie były przestrzegane zasady polskiej pisowni. - nie były używane polskie znaki: ą, ę, ś, ć, ń itd.. - były używane wyłącznie albo głównie wielkie litery (nie piszemy z włączonym CAPS-LOCK). - nazwy własne nie były pisane z wielkiej litery (imię, nazwisko, nazwa miasta itp.). - ogólnie niechlujny zapis itp. 4. Jak poprawić lokalizację na mapce w SpedMarket.pl? Należy zalogować się w serwisie i przejść do panelu ("moje konto"), następnie w prawym menu należy wybrać link "edycja mapy". Jeżeli masz problem, który nie został tutaj opisany, zapraszamy do kontaktu. |