Dodaj firmę
e-mail:
zapamiętaj mnie
hasło:
przypomnij hasło

Jesteś w:

Pomoc w SpedMarket.pl

  1. Zapomniałem hasła.
Wejdź na stronę Przypomnienie hasła i wyślij do nas ten sam e-mail, który wpisałeś podczas dodawania wpisu lub jego ostatniej edycji. W ciągu kilku minut na podany e-mail wysłane zostanie hasło.

  2. Chcę zmienić dane kontaktowe.
Dane kontaktowe znajdujące się w naszej bazie możesz poddać edycji. W tym celu zaloguj się w serwisie, a następnie skorzystaj z linku o nazwie "moje konto" znajdującego się w górnym menu (nad wyszukiwarką).

  3. Jak mogę dodawać ogłoszenia, wolne ładunki i wolne pojazdy?
Przede wszystkim konieczne jest założenie konta. Po akceptacji konta przez administratora serwisu, na adres e-mail znajdujący się w bazie, wysyłany jest list aktywacyjny. Od tego momentu można się zalogować i zamieszczać ogłoszenia oraz oferty wolnych ładunków i wolnych pojazdów. Szczegóły zamieszczania ofert dostępne są w panelu po zalogowaniu się.

  3. Dlaczego zamieszczone przeze mnie treści zostały usunięte?
Najprawdopodobniej naruszały któryś z poniższych punktów:
  - nie były przestrzegane zasady polskiej pisowni.
  - nie były używane polskie znaki: ą, ę, ś, ć, ń itd..
  - były używane wyłącznie albo głównie wielkie litery (nie piszemy z włączonym CAPS-LOCK).
  - nazwy własne nie były pisane z wielkiej litery (imię, nazwisko, nazwa miasta itp.).
  - ogólnie niechlujny zapis itp.

  4. Jak poprawić lokalizację na mapce w SpedMarket.pl?
Należy zalogować się w serwisie i przejść do panelu ("moje konto"), następnie w prawym menu należy wybrać link "edycja mapy".


Jeżeli masz problem, który nie został tutaj opisany, zapraszamy do kontaktu.